Het Laatste Nieuws is marktleider in Vlaanderen en maakt actualiteit op een kwalitatieve manier toegankelijk voor een ruime lezersgroep. De redactie staat dicht bij de leefwereld van de lezers en brengt zowel in de krant als online een combinatie van binnen- en buitenlands nieuws, sport, regionieuws en entertainment.

In tijden waarin emoties soms het nieuws bepalen en waarin nieuws in elk geval emoties oproept die vaak hoog oplopen, zet Het Laatste Nieuws de dingen net in perspectief, 'In het hoofd. In het hart.'

“Als er iets gebeurt waar Vlaanderen over praat, dan beleef je het meteen op HLN. Het Laatste Nieuws - of het nu app, krant of website is - zit elke dag "in het hoofd en in het hart" van meer dan 2 miljoen Vlamingen.” Brecht Decaesstecker - Hoofdredacteur Het Laatste Nieuws

Hoe wordt Het Laatste Nieuws gemaakt? Bekijk hier de minidocumentaire!

Man in stoel die Het Laatste Nieuws leest
1.482.000
dagbereik papier + digitaal
2.607.000
dagbereik merk

Nog meer Het Laatste Nieuws

Onze merken en hun afgeleiden versterken en vullen elkaar aan, of laten je net toe gerichter te adverteren. Een boodschap die je communiceert over een mix van platformen heen, matcht met de gewoontes van je publiek en heeft meer impact. Hieronder vind je het merk Het Laatste Nieuws en alle afgeleiden:

Adverteren in Het Laatste Nieuws

Het Laatste Nieuws maakt deel uit van de brede merken-portfolio van DPG Media en mag zich met trots het nummer 1-dagblad van Vlaanderen noemen.



De krant Het Laatste Nieuws op de ontbijttafel met zijn bijlages